Френският конгломерат Peugeot/Citroen планира създаването на трета марка, която трябва да го представи в по-достъпен ценови сегмент на пазара, като в същото време ще позволи да се намалят двойно разходите по достигане на колите до клиентите, заради липса на дилърска мрежа.
Перспективни нови канали за дистрибуция на новата марка могат да станат такива интернет-ресурси как Amazon, търговската мрежа на Ikea и площадки на досегашните дилъри за продажба на употребявани коли. Всичко това съобщи членът на управата на френския концерн Жан-Марк Галс.
По неговите думи, разходите по доставката на клиентите на колите през официалните дилърски пунктове достигат 30% от цената им, което за новата марка ще може да съкрати поне два пъти, като остане само сервизното обслужване на колите в сертифицираните за целта сервизи. Това би позволило цената за купувача да падне минимум с 15%, иначе "работата не си струва", според Галс.
Представителят на PSA опроверга слуховете за евентуалното бързо възраждане на марките Simca или Talbot. Решението за новата марка ще бъде прието до края но годината, а първите коли трябва да стигнат до клиентите през 2015-а, уточни Галс. Той отбеляза също много високата вероятност тези автомобили да се правят в заводи в Китай и Индия.
В Европа PSA активно развива направлението хибриди и създаде за тази цел ново съвместно дружество с BMW. Първата продукция на новия френско-немски проект трябва да види бял свят през 2014-а година.
There are no comments yet. Be the first one to express yourself!